Jornada formativa sobre el benestar de l’alumnat i les situacions de violència

Institut Escola Londres (@IE_Londres) / XJornada 'El Benestar de l'alumnat i les situacions de violència' - | Teatre  Auditori de Granollers

Part de l’equip directiu hem assistit a la jornada per conèixer les novetats principals d’aquest curs, pel que fa a l’àmbit del benestar de l’alumnat i la prevenció de la violència. Van presentar la implementació de la nova figura del referent en coeducació, convivència i benestar de l’alumnat en primària i secundària, i la unificació dels diferents protocols sobre assetjament existents en un únic protocol. Alhora, es van plantejar casos pràctics d’acompanyament a l’alumnat per tal que el professorat  pugui saber quines passes s’han de seguir en diferents supòsits.

Me parece interesantísimo, es uno de los retos actuales en las aulas, sobre todo entre los adolescentes.