Sant Jordi 2013

El 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi.

Aquest curs vam preparar un certamen de relats curts que va ser molt ben acollit per part de l’alumnat i vam convocar un concurs per escollir el logotip de la biblioteca de l’escola. També vam aprofitar aquesta diada tan festiva per inagurar l’expositor de la Natura.

Tota la comunitat educativa va participar en la recollida de noms del “Meu Primer Amor” i els alumnes d’informàtica van realitzar els cartells d’informàció que es van penjar a les classes.

També aquest curs es va representar i llegir una petita part del “Lazarillo de Tormes” preparada pel grup de N-3 dirigida i organitzada per la professora de castellà Montse Buitrago.

Finalment, després de repartir les roses i mentre berenàvem, tothom va poder participar en el joc de l’expositor.

RELATS CURTS SANT JORDI 2013
SANT JORDI 2013Sant Jordi

Un día plujós

Un dia plujós ,els vidres estan entelats per l’escalfor que desprèn la llar de foc. Al carrer un gos passeja sol… pobre gos, em fa pena.

Els semàfors s’ apaguen i s’encenen amb una llum taronja que es reflecteix als vidres del menjador. A la ràdio sona una cançó que em recorda aquells dies que tots érem feliços. Tant se val… ja tornaran i tornarem a ser feliços.

GREGORIA ALCOCER

CATALÀ BÀSIC

Sueños, ilusiones, añoranzassomnis

Cada noche, en silencio miraba el resplandor de la luna en el mar, escuchaba la sirena de los barcos, el golpear las olas sobre las rocas, su murmullo acariciador en su retorno; ¡que belleza!

Meses después, llegó a la estación de Francia, sin soltar la maleta fue corriendo a ver el mar, entonces vio la hermosura de la dehesa Extremeña.

Paco Ramos