Sant Jordi 2012

El 21 d’abril es va celebrar la Diada de Sant Jordi.

Com a novetat d’aquest curs es van representar dues petites obres de teatre llegit, preparades pel grup de N-3 i el grup de català bàsic, dirigides i organitzades per la professora que impartia classes de castellà i català.

Com és tradició al nostre centre, els alumnes van participar en la presentació d’escrits literaris i a tots ells se’ls va regalar una rosa. Van participar a l’acte la Regidora de l’Ajuntament i la Tècnica d’Educació de l’Ajuntament que van lliurar les roses als alumnes participants.

Durant els dies previs a Sant Jordi, es va fer una votació col•lectiva per donar nom a la biblioteca de l’escola. De totes les propostes es va decidir el nom “L’hora violeta”.

Per una altra banda, els alumnes d’informàtica van col•laborar  fent cadascú d’ells un disseny de la programació de les activitats de la festa.

També es va fer un recull de paraules entre tots els alumnes de l’escola, iniciativa de la Coordinadora de la Biblioteca, per triar la paraula més bonica, i al acabar es va fer una votació col·lectiva per decidir quina era la paraula més “bonica”.