Part Estratègica

La Part Estratègica compren:

• DIAGNOSI

Durant el segon semestre del curs 2021-2022 es va realitzar la diagnosi de la EDC del nostre centre. Les eines que es van utilitzar són:

• Eina Selfie: enquesta a alumnat, docents i equip directiu per avaluar el potencial digital de l’escola. Igual que un selfie de veritat, la informació recollida a SELFIE ens dóna una instantània del punt on es troba el centre en el moment de realitzar-la.
      • Enquesta digital docent: qüestionari de Google adreçat a valorar la competència digital de l’equip docent.

Aquestes dades ens permeten detectar els punts forts a mantenir i potenciar.

Així mateix ens ha servit per detectar punts febles en algunes de les àrees que defineix i així preparar actuacions per millorar.

OBJECTIUS I INDICADORS (enllaç)

• PLANIFICACIÓ

En aquest moment estem programant les activitats i accions per a assolir els objectius seguint aquesta temporització:

TAULA DE TEMPORITZACIÓ (enllaç)

• AVALUACIÓ

Posteriorment caldrà avaluar anualment els resultats a partir dels indicadors i criteris.

RESUM D’INDICADORS (enllaç)

DATA ACTUALITZACIÓ 29 GENER 2024