Acolliment digital alumnat

Durant la primera setmana lectiva del curs s’explica a l’alumnat com funciona el Moodle. El tutor/a dona un correu corporatiu de l’escola a cada alumne/a i els ajuda a crear-se un usuari a la plataforma Moodle. D’aquesta manera, l’alumne té accés a materials i recursos que pengen els docents en aquesta plataforma durant el curs.

Durant el curs, la comunicació alumne-docent es realitza generalment per correu electrònic. El tutor té les adreces de correu electrònic d’ells. Pels alumnes dels nivells més baixos de Formació Instrumental, la comunicació es realitza via WhatsApp o telèfon.

Els/les alumnes tenen accés a la biblioteca del centre, en l’horari establert, per poder realitzar deures o activitats amb el suport de l’ordinador.

Accions

Quan

Qui

Com

Recursos

Acolliment digital de l’alumnat matriculat a l’inici de curs. La primera setmana de curs

Tutor/a

L’administrativa crea un  correu corporatiu a tot l’alumnat del centre.

El tutor/a el primer dia dona el correu.

Explica com funciona el Moodle.

Facilita les adreces de la pàgina web, el Moodle i instagram del centre.

Explicar con funciona el Moodle.

Facilitar les adreces de la pàgina web, el Moodle i instagram del centre.

Acolliment digital de l’alumnat matriculat al llarg del curs. Quan el tutor del curs el cita per fer una tutoria individual. Tutor/a

L’administrativa crea un  correu corporatiu a tot l’alumnat del centre.

El tutor/a explica com funciona el Moodle.

Facilitar les adreces de la pàgina web, el Moodle i instagram del centre.

Explicar con funciona el Moodle.