Acolliment digital docents

El funcionament del nostre sistema educatiu implica canvis de part del claustre a l’inici de curs així com substitucions d’alguns docents al llarg del curs.

El nou professorat, rep els primers dies de contacte les informacions relatives als diferents aspectes digitals.

La comunicació entre els diferents professionals del centre es fa, bàsicament a través pel correu electrònic XTEC i també per un grup de WhatsApp per tant cal comunicar les dades personals a la secretària del centre per realitzar les actuacions que té assignades.

Es proporciona un ordinador portàtil nominal  d’ús laboral, es comprova la connectivitat i el nou docent signa el full de lliurament; quan finalitza el nomenament, cal tornar-lo amb el carregador i la coordinadora de cultura digital ho fa constar a l’INDIC.

Es dona permisos per poder accedir com a professor editor al Moodle de les matèries corresponents i a les unitats compartides de Google Drive. L’emmagatzematge dels documents estan a la unitat compartida anomenada Professorat (XTEC CFA Eugeni d’Ors).

En cas de ser el primer nomenament i no disposar d’usuari XTEC, la direcció del centre gestionarà l’alta a aquest servei. És imprescindible aquest usuari per a la comunicació corporativa del docent.

Per tal de comunicar-se amb l’alumnat, no es farà amb el correu XTEC, és farà amb el correu de domini propi de l’escola, el qual serà proporcional per l’administrativa del centre i pels docents acostuma a ser: primerainicialdelnomielprimercognom @cfaeugenidors.cat. També s’hi es pot comunicar a través del grup de WhatsApp del grup classe corresponent.

Accions Quan Qui Com Recursos
Durant els primers dies que el/la docent s’incorpora al centre. Cap d’estudis Dona permisos per accedir al Moodle i a les unitat compartides de Google Drive Moodle

Google Drive

Durant la primera setmana el/la docent s’incorpora al centre Coordinadora d’informàtica Facilitar les adreces de la pàgina web, instagram del centre.

Explicar el funcionament dels usuaris i carpetes del servidor.

Acolliment digital del professorat al llarg del curs Quan la direcció del centre el cita Equip directiu Facilitar l’obtenció d’un correu electrònic corporatiu del centre.

Dona permisos per accedir al Moodle i a les unitat compartides de Google Drive

Facilitar les adreces de la pàgina web, instagram del centre.

Explicar el funcionament dels usuaris i carpetes del servidor.

@cfaeugenidors.cat

Google Drive