DIGITALITZEM-NOS!

Aprofitant la molt necessària actualització i implementació del nou currículum de la Formació Instrumental, tot garantint l’atenció educativa en el marc d’un sistema educatiu inclusiu i coeducatiu, vam veure la necessitat d’innovar a la nostra metodologia amb la incorporació de noves eines d’aprenentatge. Per aquest motiu hem engegat aquest projecte amb la finalitat de brindar noves oportunitats d’aprenentatge al nostre alumnat. Aquest proporciona els mitjans per a l’adquisició de les competències, destreses i capacitats que contribueixen a l’actualització de les competències clau, facilitant el desenvolupament i l’autonomia personal i acadèmica, la integració social i l’accés al món laboral, per respondre als principals desafiaments als quals l’alumnat haurà de fer front al llarg de la seva vida. La fita no és la mera adquisició de sabers, sinó aprendre a utilitzar-los per solucionar necessitats encarnades en la realitat.

Cal recordar que estem parlant d’un alumnat vulnerable i no familiaritzat amb l’ús de les noves tecnologies.  Aquest aspecte ens confirma que treballar amb aquesta metodologia proporciona beneficis importants, és per això que hem creat una comissió dedicada a la creació de nous materials interactius, específics per aquest alumnat.

Activitat amb el suport de l’Associació d’Alumnes i de l’Ajuntament de Viladecans.

Archivo:Logotipo de la Generalitat de Catalunya.svg

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *