Organització interna

• Equip directiu:

• Directora: María Montero Samos.
    • Cap d’Estudis: Eduard Molina Benavídez.
    • Secretari: Miguel Ángel López Pérez.

Els òrgans de govern unipersonals del centre són: el/la director/a, el/la cap d’estudis i el/la secretari/a. El conjunt d’òrgans unipersonals de govern constitueix l’equip directiu del centre.

L’equip directiu assessora el director/a en matèries de la seva competència, elabora la Programació General Anual del Centre (PAGC), el PEC, les NOFC i la Memòria Anual del Centre (MAC).

L’equip directiu afavoreix la participació de la comunitat educativa, estableix els criteris per a l’avaluació interna del centre i coordina les actuacions dels òrgans unipersonals de coordinació.

L’equip directiu es reuneix setmanalment i sempre que les circumstàncies ho exigeixin i actua de manera cooperativa en les funcions de direcció del centre.

• Estil de direcció:

Creiem en el lideratge distribuït, a partir de la confiança i de la visió compartida del Projecte Educatiu de Centre és més fàcil gestionar i tenir èxit. Una visió com eina de canvi i transformació social. Per això amb la implicació de l’equip directiu, del professorat, del personal no docent i del conjunt de la comunitat educativa (Associació d’Alumnes, conserges, PAS …) en els processos claus de l’activitat del centre com ara l’avaluació compartida, el procés de preinscripció i matrícula al centre i a l’IOC, el viatge d’estudis, les jornades culturals i les festes participatives per afavorir la cohesió social (castanyada, mostra gastronòmica, certamen literari de sant Jordi, carnaval, festa fi de curs) podem aconseguir institucionalitzar la cultura del canvi i dels processos de millora i innovació.

• Coordinadors/es:

Per portar a terme amb èxit el Projecte Educatiu de Centre (PEC) és imprescindible el treball de tot l’equip docent, especialment de l’equip de coordinació format per 6 coordinadors: d’Ensenyaments Inicials, d’Ensenyaments Bàsics, de Proves Accés, Prevenció Riscos Laborals, de Societat de la Informació i de Llengua, Interculturalidad i Cohesió Social És un òrgan vital en la gestió del centre, en processos clau com la preinscripció; l’acollida, l’orientació i l’avaluació compartida de l’alumnat; les sessions d’avaluació… També els tutors són clau en la formació d’Adults, especialment al GES, el CAM i els cursos de PPACFGS, en tasques d’orientació i assessorament a l’alumnat i de gestió acadèmica. A més, el treball en comissions ha de permetre l’elaboració de documents, aprofundint en el lideratge distribuït.

Pel que fa a la formació de l’equip docent, tot el professorat d’aquest curs ha fet o està fent cursos de formació relacionats amb el seu perfil professional i que reverteix al centre de forma directa.

Les funcions generals i específiques d’aquestes coordinacions són les establertes a la normativa vigent i les recollides a les NOFC, i poden variar en funció de les necessitats del centre.

• Formació Inicial: Esther Valero
    • Formació Bàsica: Laia Castillo
    • Proves d’Accés a Cicles: Jenifer Montiel
    • Societat de la Informació: Ariana Pérez