Entre volcans i joglars: un viatge a Catalunya medieval i volcànica

Amb aquesta sortida es vol donar a conèixer una zona molt rica tant pel que fa al patrimoni natural com pel que fa al patrimoni històric i arquitectònic, especialment el patrimoni medieval i romànic. Donada la importància del parc natural de la zona volcànica de la Garrotxa volem que el nostre alumnat conegui la singularitat d’aquesta zona i adquireixi els coneixements adequats sobre l’origen, la formació i la conservació d’aquesta.

I a més, volem:

1. Promoure la convivència i la cohesió social de l’alumnat.
  2. La convivència i el respecte mutu, reconeixent i acceptant els trets diferenciadors econòmics-socials dels mateixos companys/es, durant un dia fora del centre.
  3. Facilitant al nostre alumnat el coneixement del territori que en cas de no ser impulsat pel nostre centre difícilment de forma autònoma ho farien per ells mateixos.

Sortida amb el suport de l’Associació d’Alumnes i de l’Ajuntament de Viladecans.

Archivo:Logotipo de la Generalitat de Catalunya.svg

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *