Aquest matí, l’alumnat de Formació Instrumental 2 hem tingut l’oportunitat de gaudir d’una sortida molt especial a les instal·lacions esportives municipals, una visita que ens ha permès descobrir de primera mà tot el que aquest espai ofereix a la ciutadania.
En arribar, hem estat rebuts pel personal del centre, que ens ha fet una visita guiada pels diferents espais. Hem pogut conèixer la pista poliesportiva, les sales on es duen a terme activitats dirigides, el gimnàs i altres zones habilitades per a la pràctica esportiva. A mesura que avançàvem, ens han anat explicant les activitats que s’hi poden realitzar: des d’entrenaments i classes de gimnàstica fins a esports d’equip i espais pensats per millorar la salut i el benestar.
Després de la visita informativa, hem disposat d’una estona de temps lliure per jugar i moure’ns. Alguns hem aprofitat per fer uns xuts a porteria, d’altres per provar jocs cooperatius, i també hi ha hagut qui ha preferit simplement observar i gaudir de l’ambient esportiu.






