HORARI ATENCIÓ AL PÚBLIC

Telèfons de contacte:

☎ FIX: 938 463 968

📱 MÒBIL: 677 073 057

També podeu escriure al correu electrònic:

📧a8055041@xtec.cat

Taller coeducatiu

Durant la setmana del 25 N, Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones ,
la nostra escola conjuntament amb el Departament d’Educació hem portat a terme un taller per fomentar la igualtat de gènere i treballar la prevenció de les violències masclistes.

Hi ha… Llegeix més»

Teatre-fòrum En Mustafà és al replà

El passat dijous 9 de novembre l’alumnat de GES de la nostra escola va assistir al teatre-fòrum En Mustafà és al replà, organitzat pel Casal cívic i Comunitari del veïnat Pau Casals. En aquesta obra es reflecteixen diverses actuacions quotidianes on s’emmarquen actituds xenòfobes o… Llegeix més»

Conferència: abús dels videojocs

Ahir l’alumnat del CFA Canovelles va assistir a la xerrada organitzada pel Casal cívic i Comunitari  del veïnat Pau Casals on s’explicava les conseqüències dels abusos de les pantalles sobre  la salut tant dels joves com dels adults. Ells i les alumnes hi van mostrar… Llegeix més»

EL JOC DE LA COMPRA

Avui, dimarts 15 de febrer, hem fet el segon taller del Programa d’Educació Ambiental:
EL JOC DE LA COMPRA on hem simulat l’acte d’anar a comprar, hem reflexionat sobre la
generació de residus i hem après a minimitzar-los a l’hora de triar el producte aplicant els
criteris de… Llegeix més»

FEM SABÓ!

El passat dimecre dia 8 de febrer, el CFA Canovelles vam iniciar el Programa d’Educació Ambiental amb
col·laboració amb el Consorci per a la Gestió dels Residuos del Vallès Oriental.

El primer taller : FEM SABÓ vam aprendre a adquirir hàbits per a la prevenció, reducció, reutilització… Llegeix més»