PREMIS MARIA LLUÏSA PRAT

Maria Lluïsa Prat

Maria Lluïsa Prat en una visita al centre

M. Lluïsa Prat González, mestra i política de Canovelles va ser una dona apassionada per la seva feina i una gran defensora de l’Escola Pública de Canovelles. Aquestes dues passions les va poder desenvolupar des la seva vessant de mestra i de regidora del seu estimat poble, Canovelles.

Va estar vinculada a la nostra Escola d’Adults des dels seus inicis d’estudiant de magisteri realitzant-hi les pràctiques durant dos cursos i de mestra en una fàbrica del municipi. I ja més tard, en la lluita per aconseguir l’edifici on està ubicada actualment l’Escola d’Adults.

Ningú, com ella, tenia tant clar que l’educació permanent d’adults és un dret i una necessitat que cal defensar i mimar.

La Comunitat Educativa de Canovelles amb aquest premi vol recordar la seva il·lusió, la seva capacitat de treball i la seva emprenedoria d’estar oberta als nous reptes i necessitats educatives de Canovelles per consolidar l’èxit i l’excel·lència de totes les escoles del nostre poble.

Gràcies Lluïsa!

BASES CURS 2023-24

Acta bases premis 2024

OBRES FINALISTES INSTRUMENTAL CURS 2021-22