Els alumnes d’anglès visiten Dublín

El cap cap de setmana d’abans de Sant Jordi els alumnes de diversos cursos d’anglès del Centre de Formació d’Adults de Bellavista (CFA) van compartir un viatge a Dublín.

Van poder visitar els llocs més emblemàtics de la ciutat: el Trinity College, The Spire, the ha’penny bridge (el pont del mig penic), el barri de Temple Bar, l’estàtua de l’escriptor Oscar Wilde, entre d’altres.

Tal i com estava previst, van poder posar en pràctica tot el que havien après a classe, demanant indicacions, anant a comprar, demanant un cafè, sopant en un pub irlandès, etc.

El darrer dia van voltar per la península de Howth, la qual té un fantàstic paisatge de colors verds i blaus. En acabat van passejar pel poble reblert de marisqueries famoses pel pop i el salmó.

Tots els alumnes van quedar molt contents per l’experiència viscuda i van poder comprovar el seu domini de l’anglès en situacions quotidianes.