Informàtica COMPETIC. Semipresencial

NOVETAT: Modalitat semipresencial nivell 2 i nivell 3.

La certificació d’aquests cursos comporta mèrits per l’accés a la funció pública.

COMPETIC inicial i COMPETIC 1 (equivalent a l’ACTIC inicial)

Farem un millor ús dels programes com el processador de textos LibreOffice Writter i el full de càlcul LibreOffice Calc. També s’avançarà amb les diferents accions amb el correu electrònic GMAIL i amb la realització de treballs al núvol amb DRIVE.

Cursos de 105 hores, amb l’assistència de dos dies a la setmana amb un total de 3h setmanals.

COMPETIC 2 (equivalent a l’ACTIC mitjà)

Els continguts del curs estan distribuïts en mòduls de treball amb un total de 140 h lectives. Aquests mòduls es realitzaran durant un curs escolar i comportarà l’assistència a classe de 2 h/setmanals i 2 h de treball no necessàriament al centre. NOVETAT: Modalitat semipresencial.

L’alumne de COMPETIC 2 supera el nivell quan mostra un domini efectiu de les tecnologies de la informació i la comunicació en relació amb els seus àmbits generals d’aplicació. S’hi treballen totes les competències:

• C1: Cultura, participació i civisme digital.
  • C2: Tecnologia digital, ús de l’ordinador i del sistema operatiu.
  • C3: Navegació i comunicació en el món digital.
  • C4: Tractament de la informació escrita.
  • C5: Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment.
  • C6: Tractament de la informació numèrica.
  • C7: Tractament de les dades.
  • C8: Presentació de continguts.

COMPETIC 3 (equivalent a l’ACTIC avançat) NOVETAT

Requisit necessari: disposar del certificat de COMPETIC 2 o bé de l’ACTIC mitjà

Curs de 105 h. Presencialment un dia a la setmana 2 h. I no necessàriament presencial 1 h a la setmana.

Primer trimestre:

• C4: Tractament de la informació escrita.

Segon trimestre

• C6: Tractament de la informació numèrica.

Tercer trimestre

• C8: Presentació de continguts.

Avaluació

Les activitats representen un 60% de la nota i el projecte final un 40% nota (mínim d’un 6).

Materials

L’alumnat disposarà de l’Aula Virtual Moodle del centre amb els materials necessaris.