Setmana de xerrades informatives

El Centre de Formació d’Adults Bellavista és un centre del Departament d’Educació que imparteix formació reglada a tot l’alumnat major d’edat. Des dels diferents ensenyaments, el seu equip us oferirà l’orientació i la formació que necessiteu perquè pugueu escriure el vostre futur. A més de la tasca docent que realitza el professorat, el centre també ofereix una atenció individualitzada treballant les dificultats, inseguretats i pors que puguin sorgir al llarg del curs.

En el seu full de ruta inclouen projectes d’innovació en què els principals actors de l’aprenentatge és el propi alumnat. Així doncs, el centre complementa les sessions de classe amb projectes, programes i activitats que fan l’ensenyament més competencial.

Actualment, un dels programes que s’apliquen al centre és L’Art de parlar, que utilitza les obres d’art per millorar les competències comunicatives i cultiva aspectes transversals com la cohesió social i les emocions.

Durant la primera setmana de maig, el CFA Bellavista organitza diverses sessions informatives per donar a conèixer el centre i explicar el funcionament dels diferents ensenyaments que ofereix: dilluns 02/05 (18.30 h): informació sobre cursos de català, castellà i instrumental; dimarts 03/05 (16.30 h): informació sobre cursos d’informàtica; dimecres 04/05 (18.30 h): informació sobre el curs preparatori a la prova d’accés a grau superior; i dijous 05/05 (19 h): informació sobre cursos d’anglès, amb una classe gratuïta.

Demaneu cita al tel. 93 840 26 53, de dilluns a dijous de 9 a 12.30 h i els dimarts de 15 a 18 h.

(Article publicat a SomGranollers)