Intercanvi VTS CFA La Llagosta

La setmana passada els nostres docents de Català, Castellà i Anglès van realitzar dos dies de posada en pràctica de les VTS amb l’equip docent d’aquestes llengües del CFA La Llagosta. L’intercanvi va consistir en que una docent de la Llagosta va venir a les nostres aules a fer la pràctica VTS i després els nostres docents van anar a la Llagosta. Des de l’any passat dintre del programa L’art de Parlar del Museu Nacional d’Art de Catalunya es van fomentar aquestes xarxes de cooperació de centres VTS per compartir bones pràctiques i descobrir noves formes d’aplicar les VTS. Per a la nostra escola, és una manera d’enriquir la nostra pràctica diària a l’aula i d’enfortir relacions amb altres escoles que també utilitzen les VTS per millorar l’expressió oral de l’alumnat.