Hi ha moltes maneres de seguir aprenent

Vivim temps difícils, però al CFA Bellavista ni ens rendim ni ens desanimem. Creiem que la formació contínua al llarg de la vida és essencial per a la societat, i ara més que mai. D’aquesta crisi ens en sortirem, i en volem sortir reforçats. Per una banda, el professorat estem utilitzant totes les eines tecnològiques que tenim a l’abast per realitzar la millor pràctica docent possible: proposem activitats a través de la nostra plataforma Moodle o del correu electrònic; utilitzem Duolingo per oferir exercicis amens i que ajudin a fer el confinament més entretingut; Ens seguim formant i fem recerca per buscar noves maneres de treballar; i, sobretot, no volem renunciar al més important de la nostra feina, que són les persones, així que utilitzem el Meet per fer videoclasses amb els alumnes. Sense aquest contacte, sense veure’ns les cares com a mínim un cop a la setmana, fer de professor/a no seria el mateix.

Per la seva banda, l’alumnat ha demostrat que té ganes d’aprendre malgrat les dificultats. Ha hagut d’adaptar-se de cop a una nova manera de formar-se, d’adquirir de la nit al dia un munt d’habilitats digitals, però és admirable veure que no s’ha desanimat, sinó que s’han superat a elles mateixes i han fet possible que les classes poguessin continuar.

També hem de dir, però, que hi ha alumnes que no han pogut seguir aquesta modalitat de formació. Creiem en una educació igualitària, i ens dol. A totes aquestes persones us volem dir que us tenim presents, i que quan això passi nosaltres seguirem aquí i que el CFA Bellavista seguirà sent el vostre centre.

Cuideu-vos molt i, sobretot, no us rendiu mai.