Comencen les parelles lingüístiques al CFA Bellavista

Aquest mes de febrer el CFA Bellavista ja ha començat el seu programa de parelles lingüístiques. Enguany estem consolidant una doble via per arribar al màxim d’alumnes possible. La primera ja fa tres anys que funciona a través dels voluntaris lingüístics del servei local de català de Granollers, gràcies de l’inestimable ajut de la professora Anna Codina. La segona via va començar l’any passat amb alumnes del propi centre que ofereixen conversa en català, castellà i anglès. A la foto, l’alumne Bakary Gassama de català i castellà i l’alumna Verònica Floreta d’anglès han començat a practicar les tres llengües.

Vols participar en el programa de Voluntariat per la llengua? El nostre alumnat té moltes ganes d’aprendre!!! Vine al centre de formació d’adults de Les Franqueses per informar-te amb el professor i coordinador de llengües Josep Francesc Delgado.