Comencem el curs!

Comença un nou curs al CFA Bellavista amb més alumnes matriculats que mai. Aquest mes de setembre tenim la zona verda de panxa enlaire per obres, així que us hem de demanar una miqueta de paciència. L’accés habitual pel carrer Rosselló és tancat i cal accedir al centre per darrere, pel carrer Alzina. El curs 2014-2015 ja vam tenir obres: es va fer l’oficina de secretaria i es va pintar tota l’escola per dins. El curs 2015-2016 vam dotar totes les aules de canons de projecció i ordinadors. Aquest curs l’Ajuntament pintarà tot l’edifici per fora i li posaran un cartell nou. Les obres de la zona verda també la renovaran de cap i de nou, la qual cosa vol dir que la vostra paciència quedarà recompensada amb una escola més bonica per dins i per fora.