Comença un nou curs

El professor del CFA i escriptor Josep Francesc Delgado ha estat l’encarregat d’inaugurar el nou curs escolar ho ha fet llegint un conte japonès. Després, s’ha ofert un petit refrigeri als alumnes assistents. L’acte s’ha celebrat als exteriors del centre, aprofitant la remodelació de l’illa del carrer Rosselló.

Amb el curs acabat d’iniciar ja són gairebé 300 alumnes els que cursaran cursos de llengües, competències digitals o es prepararan per a proves d’accés en aquest equipament. L’increment d’alumnat dels darrers cursos ha fet que el nombre de docents del curs 2019-2020 arribi fins a 5.

A l’acte, a més a més de la directora del centre, Pilar Mateo, també hi ha assistit el regidor d’Educació, José Antonio Aguilera.