Normes i funcionament del centre

Podeu consultar les Normes d’organització i funcionament del centre si accediu al document: NOFC i NORMES D’ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DE CENTRE resum

PROTOCOL COVID CFA TREMP

Curs 2021-2022

Requisits d’accés al centre:

• Absència de simptomatologia compatible amb la covid-19 (febre o febrícula per sobre de 37,5 ºC, tos, dificultat per respirar, mal de coll*, refredat nasal*, fatiga, dolors musculars i/o mal de cap, mal de panxa amb vòmits o diarrea, pèrdua d’olfacte o gust) o amb qualsevol altre quadre infecciós.

* Com que el mal de coll i el refredat nasal (amb o sense mocs) són molt habituals només s’haurien de considerar símptomes potencials de covid-19 si també hi ha febre o altres manifestacions de la llista de símptomes.

• No convivents o contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 10 dies anteriors.
  • Al començament de curs, l’alumnat del CFA Tremp ha de signar una Declaració Responsable Covid-19 que el centre li proporcionar a través de la qual: fan constar que són coneixedores de la situació actual de la pandèmia, amb el risc que això comporta, i que, per tant, s’atindran a les mesures que puguin ser necessàries en cada moment.
  • Ús obligatori de la mascareta en totes les instal·lacions del centre. És recorda que s’ha de dur correctament: per sobre del nas i per sota de la boca.
  • A l’entrada del centre, s’haurà de desinfectar les mans amb el gel hidroalcohòlic que es troba a l’entrada. S’han de rentar les mans abans i després d’utilitzar els WCs.
  • Cada alumne haurà de desinfectar el seu lloc de treball al finalitzar les classes.
  • S’haurà de respectar l’horari de ventilació de les aules (10min cada hora).
  • En cas de presentar símptomes Covid-19, quedeu-vos a casa i comuniqueu-ho a l’escola mitjançant telèfon 973 65.20.66 o bé per correu electrònic cfatrempalumnes@gmail.com
  • No podreu assistir a classes en els següents casos:
    • Ser positiu per COVID-19 o trobar-se en espera d’un resultat d’una PCR o altra prova de diagnòstic molecular.
    • Ser contacte estret d’alguna persona diagnosticada de COVID-19.
  • En cas de detectar un cas positiu, l’alumnat s’haurà de fer la prova diagnòstica que li correspongui.
    • Si està vacunat amb la pauta complerta: TAR (test d’antígens ràpid).

Si no està vacunat o no té la pauta de vacunació complerta: PCR i seguir les instruccions del CAP.