Visita a l’escola Artur Martorell, al Centre Penitenciari Brians 1

El dimecres 03 de març, des del CFA Carme Karr, vam anar a visitar un altre centre de formació d’adults per tal de conèixer altres maneres de treballar i aprendre d’altres professionals.

La Saray, l’Antònia i la Laura van tenir l’oportunitat d’assistir a una classe on es duia a terme tertúlies literàries. Vam observar com a partir de la prosa i/o la poesia, l’alumnat pot treballar l’escolta activa, l’expressió oral, la comprensió i el respecte envers els companys. Vam ser molt ben rebudes tant per l’alumnat i com per l’equip docent.

Aquesta sortida va néixer de la il·lusió per crear un projecte conjunt amb el CFA Artur Martorell (Brians 1) sobre tertúlies filosòfiques. Un projecte pilot impulsat per l’escola i la biblioteca del centre Carme Karr. Esperem poder seguir sumant conjuntament i donar l’oportunitat de viure aquest projecte a la majoria de l’alumnat del centre.

Estigueu-ne ben segurs que d’aquesta trobada en creixerà una gran amistat.