L’alumnat de GES a l’Abric Romaní

El dijous 11 d’abril, en el marc del centre d’interès Històries de l’edat de pedra, els alumnes de GES van tenir l’oportunitat de visitar un dels jaciments més importants del Paleolític mitjà de tot Catalunya, on van poder descobrir de quina manera vivien els nostres avantpassats neandertals. A més de la visita al jaciment, vam participar en un taller d’eines, on van poder veure com es fabricaven les eines de sílex de l’època i van posar en pràctica la seves habilitats de caça amb la llança i l’arc.

Va ser una sortida molt enriquidora, que ens va apropar molt més a allò que fem a l’aula. Moltes gràcies al personal i guies de l’Abric Romaní, pel seu acompanyament.