Primeres Jornades tècniques al CFA Carme Karr

Dilluns dia 15 d’abril, els estudiants del cicle de de grau mitjà d’Atenció a les Persones en situació de Dependència (APD) han pogut realitzar les jornades tècniques (JT) del Bloc 2 del mòdul d’Atenció Sanitària a la nostra escola. Fins aquest curs, l’alumnat de cicles que ha hagut de realitzar JT s’ha hagut de desplaçat a l’institut de referència de la zona per dur a terme aquestes classes pràctiques presencials i poder ser avaluats. Per primer cop, però, la IOC facilita als alumnes de centres penitenciaris que no es troben en situació de sortir a l’exterior, la possibilitat de realitzar les JT a l’escola del propi centre penitenciari. Aquest fet implica que els docents resposnables de la IOC s’han de desplaçar als centres penitenciaris amb el material corresponent i, de moment, només s’ha pogut dur a terme amb cicles de la branca sanitària. Aquests nou procediment està sent rebut molt positivament tant per alumnat com pels docents de la IOC i es preveu ampliar el ventall de cicles que permetin realitzar les jornades tècniques en el mateix centre penitenciari.

Els tres alumnes avaluats (J.B, J.A i J.D) han valorat molt positivament l’experiència i el professorat de la IOC els ha felicitat per l’interès, motivació i coneixements que han demostrat.  Des de l’escola els volem dir: enhorabona i continueu així!!!