Acte literari musical de Sant Jordi a Sant Joan de Vilatorrada

El 22 d’abril alumnat del Carme Karr ha tingut el privilegi de participar en l’acte literari musical “El Mar” de Sant Joan de Vilatorrada, amb motiu de la Diada de Sant Jordi. L’acte ha tingut lloc a la Biblioteca Cal Gallifa amb l’alumnat dels altres centres educatius del municipi. Us compartim l’exposició, que s’ ha instal·lat a la biblioteca, de les creacions del nostre alumnat al voltant del mar.

També hem pogut visitar el centre de formació de persones adultes, on hem pogut veure la gran feina que fan.