Concurs de cartells de Sant Jordi!

Durant el mes d’abril, es va dur a terme una activitat amb l’alumnat de la proposta d’aprenentatge de Digitalitza’t. L’objectiu era crear el cartell per anunciar les activitats de Sant Jordi d’aquest 2024 a l’escola. Per aquest motiu es va crear un concurs on cada alumne presentaria la seva proposta i s’obriria a votació entre tot l’alumnat de l’escola.

La proposat va ser molt ben acollida i hi va haver un total de 189 vots que van estar molt repartits. El guanyador va ser el cartell presentat per CG, amb un total de 70 vots.

Podeu veure els diferents cartells i escoltar una entrevista amb el guanyador al següent enllaç.

Notícia al blog del projecte