Entrevista al Josep, mecànic de les mines

Els alumnes de Formació Instrumental  durant el segon trimestre hem estat treballant el projecte “Exploradors de Sal”.

Hem après sobre el tipus d’extraccions i mines que hi ha, la maquinària, les tècniques, les condicions laborals. També hem estat treballant l’impacte que té la minera en el nostre territori proper.

Per a resoldre dubtes i ampliar informació, hem rebut la visita d’en Josep, un mecànic que treballa a la mina.

Els alumnes van preparar unes preguntes per poder-li fer una entrevista. En Josep va passar tot un dia amb nosaltres i va fer dues xerrades col·loqui amb els nostres grups. Va ser molt interessant! Els alumnes de Formació Instrumental 3 i Formació Instrumental 4 van estar registrant les respostes. Voleu llegir l’entrevista? Aquí la teniu, només us cal fer un clic!!!!

Entrevista al Josep