ELS ALUMNES DE CASTELLÀ 1 i 2 VISITEN LA BIBLIOTECA D’IGUALADA

Dilluns 17 i dimarts 18 de gener els alumnes de les classes de primer i segon de castellà del CFA Anoia han visitat la Biblioteca Municipal d’Igualada. Allà la bibliotecària Eva Sabaté els ha ensenyat totes les instal·lacions i el seu funcionament. Tot i que alguns ja érem usuaris, la visita ha estat molt interessant perquè hem après moltes coses noves. Al final a alguns de nosaltres ens han fet el carnet. Estem segurs que a partir d’ara tots tindrem l’oportunitat de fer ús d’aquest servei tan important .