Pla d’Acció d’Orientació Educativa (POE)

Aquest document (POE) té com a objectiu servir de guia a tots els membres de la comunitat educativa del CFA Anoia pel que fa al procés d’orientació. En aquest sentit, aquest pla va en consonància amb el PAT i el PEC del centre, és a dir, amb la finalitat de millorar l’acollida i l’acompanyament tant de l’alumnat com del professorat, així com atendre la diversitat, Oferir una millor orientació acadèmica i professional i ajudar l’alumnat a dissenyar el seu pla de futur. També, aquest pla ha de servir per millorar el benestar emocional, el clima i la cohesió grupal del centre.

Aquí podeu consultar una infografia sobre les línies fonamentals d’aquesta orientació: orientació educativa.

El document el podeu consultar en el següent enllaç: Pla d’Acció Orientació Educativa CFA ANOIA