Requisits d’accés i documentació

Requisits d’accés

Amb caràcter general poden accedir a aquests ensenyaments les persones que han complert els 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació.

També hi poden accedir les persones que compleixen com a mínim 16 anys l’any natural en què inicien la formació i es troben en alguna de les situacions següents:

• tenir un contracte laboral que els impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari,
  • ser esportista d’alt rendiment.

Excepcionalment, el director o directora dels serveis territorials corresponents o la gerent del Consorci d’Educació de Barcelona poden autoritzar la incorporació d’alumnes que no compleixin els requisits anteriors, previ informe de la Inspecció d’Educació.

Quina documentació necessites si vols venir a fer algun curs amb nosaltres?

• Fotocòpia del DNI, NIE o Passaport.
  • Fotocòpia de la Targeta Sanitària (TSI)
  • Foto carnet
  • Si vols fer el GES (graduat en secundària): expedient acadèmic del centre on anteriorment hagis estudiat. Els següents estudis permeten convalidar parts del currículum de GES:
    • Matèries aprovades de 3r i 4t d’ESO.
    • Matèries aprovades de 1r i 2n de BUP.
    • Matèries aprovades de 1r i 2n de FP1.
    • Títols de Graduat Escolar (EGB) i Batxillerat Elemental (Pla d’estudis de 1953).
    • Àmbits superats de les Proves Lliures per a l’obtenció del GES.
    • Pla antic dels estudis de GES.

Així mateix, els mòduls de GES superats en modalitat presencial en un CFA s’incorporen amb la mateixa qualificació a l’expedient de GES de l’IOC.

S’ha de presentar certificat acadèmic per validar les convalidacions.