Normes i funcionament del centre

Les Normes d’Organització i Funcionament del Centre, que formen part del projecte educatiu, és el document que recull de manera ordenada els preceptes que regeixen la nostra organització i les interrelacions de la vida escolar: explicita l’estructura; defineix els vincles; recull les funcions, els drets i els deures dels diferents sectors que formen l’escola; fixa els procediments; adapta la normativa general a la nostra realitat i estableix l’específica pel nostre centre educatiu.

Les normes d’organització i funcionament del centre és un document viu amb constant renovació a proposta de tots els sectors, per a la millora i compliment de la seva funció i són aprovades pel Claustre i presentades en Consell Escolar.

Donades les seves característiques és convenient que siguin conegudes per tota la comunitat escolar i, amb aquest objectiu, s’inclouran els aspectes més rellevants en els diferents documents que fem arribar a les famílies. De tota manera, el document, està a la disposició de qualsevol membre de la comunitat escolar que el vulgui consultar. Per aquest motiu, us deixem les nostres NOFC.

L’última actualització d’aquest document va ser al gener de 2016. Cliqueu sobre el següent enllaç per consultar les NOFC del CFA Anoia:

NOFC CFA Anoia modificació 28-01-2016