COM FER LA PREINSCRIPCIÓ (DEL 21 AL 29 DE JUNY)?

Les dates de la preinscripció són del 21 al 29 de juny ambdós inclosos.

• Presencialment (amb cita prèvia):
    • Documentació necessària que heu de portar:
      • Descarregueu i ompliu la sol·licitud de preinscripció. Cliqueu aquí per obtenir-la: Sol·licitud preinscripció CFA ANOIA curs 2021-22 Una sol·licitud per persona, encara que demaneu més d’un curs.
      • DNI, NIE o Passaport
      • Targeta sanitària
      • Foto carnet.
      • En cas de fer el GES (graduat en educació secundària), la documentació acadèmica.
  • Si la feu a través d’internet,

I després de la preinscripció què?

Fes el seguiment de la teva preinscripció (les llistes es publicaran en aquesta pàgina web, a la pestanya PREINSCRIPCIÓ 2021/2022):

• Llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol.
    • Presentació de reclamacions: 6 al 12 de juliol al correu preinscripcionscfaaanoia@gmail.com
    • Llista ordenada definitiva: 13 de juliol a la tarda
    • Llista d’alumnes admesos i exclosos (per cursos) i llista d’espera: 15 de juliol a la tarda.

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: Del 2 al 9 de setembre.
    • Alumnes en llista d’espera i places vacants: A partir del 10 de setembre.

11 DE FEBRER, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA I DE LA NENA A LA CIÈNCIA

“No tinguis por dels moments difícils. El millor ve d’ells”. Rita Levi-Montalcini

L’11 de febrer se celebra el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència.

Moltes han estat les dones científiques invisibilitzades al llarg del temps. Això ha fet que, actualment, les nenes i joves no tinguin referents femenins en aquest àmbit.

Al CFA Anoia ens hem unit a la campanya #NoMoreMatildas impulsada per l’AMIT (Asociación de Mujeres Investigadoras y Tecnólogas) amb l’objectiu de retornar a totes aquestes científiques el seu lloc a la història.
També hem volgut fer-nos ressò de l’exposició “Científiques catalanes 2.0”, desenvolupada pel Grup de Perspectiva de Gènere de l’ACCC (Associació Catalana de Comunicació Científica) que pretén ajudar a superar els estereotips de gènere en les disciplines científiques.
D’aquesta manera volem posar el nostre granet de sorra per tal de contribuir a una ciència més igualitària i per aconseguir que el nostre alumnat tingui referències científiques femenines.

BLAVA O VERMELLA?

Ja tenim les bosses del CFA ANOIA. Quina t’agrada més, la blava o la vermella? Han estat dissenyades per la Mireia Sala i elaborades per Corsantex. Aviat les podreu utilitzar.