A cicles formatius de grau superior

L’objectiu del curs és que els aspirants a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior adquireixin les capacitats, els coneixements i les habilitats suficients per poder superar la prova d’accés i cursar, amb aprofitament, el cicle formatiu al qual optin.

La prova consta de dues parts, una comuna i una específica, segons el cicle formatiu al qual es vulgui accedir. L’alumnat que disposi d’un títol de tècnic (Grau Mitjà) no ha de presentar-se a la prova oficial, però la superació del curs li donarà una millor puntuació per accedir a un cicle de Grau Superior.

Al nostre centre es porten a terme les classes presencials de la part comuna (10 hores lectives setmanals i un total de 300h). La part comuna consta de les següents matèries: llengua catalana, llengua castellana, llengua anglesa i matemàtiques.

De les matèries de la part específica, ofertem les matèries de Geografia, Psicologia i Sociologia. Si l’alumne vol fer alguna altra matèria la pot fer per mitjà de l’IOC.

La qualificació de la formació per a la prova d’accés es multiplica pel coeficient 0,20 i s’afegeix a la qualificació global obtinguda en la prova d’accés.

L’únic requisit per accedir a aquesta formació és complir els 19 anys l’any de les proves, tot i així es recomana tenir un nivell acadèmic adient.

Si voleu més informació sobre com fem aquest curs en la nostra escola, cliqueu en el següent enllaç: presentació prova accés grau superior curs 2022-23

Per més informació, podeu clicar en el següent enllaç: Proves accés grau superior.