VOT ELECTRÒNIC ALUMNES AL CONSELL ESCOLAR: 21 i 22 DE NOVEMBRE

En aquestes eleccions al Consell Escolar el CFA ANOIA ha estat triat com a centre pilot per exercir el vot electrònic en el sector alumnes. Els alumnes podreu votar des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet (mòbil, tauleta, ordinador) i des de qualsevol lloc durant l’horari de votació. Aquí us expliquem tot el procediment. Igualment els vostres professors us explicaran a classe com es farà aquesta votació.

Quan es fan les votacions?

• Dimarts 21 de novembre, de les 16 a les 20 h. (telemàticament)
  • Dimecres 22 de novembre, de les 16 a les 20 h (telemàticament i, en cas de tenir algun problema, també presencialment)

Quants alumnes heu de triar?

• Màxim 2 (podeu consultar els alumnes que es presenten al tauler d’anuncis del passadís)

Com es fa el vot electrònic?

• Rebreu un missatge per correu electrònic on l’empresa del vot electrònic (ekratos) us convida a participar en la votació. Mireu el correu brossa o spam per si no heu rebut aquest correu a la vostra safata d’entrada.
  • Us heu d’identificar. El vostre codi d’identificació és el vostre DNI, NIE, Passaport  o documentació que vau lliurar a secretaria en el moment de fer la matrícula.
  • Entreu al portal de votació i trieu com a màxim 2 candidats dels qui apareixen.
  • Valideu el vot.
  • Per últim, podeu descarregar-vos el comprovant de vot.

EN CAS QUE ES VULGUI VOTAR PRESENCIALMENT DE FORMA ELECTRÒNICA, CALDRÀ ANAR AL CENTRE EL DIMECRES 22 DE NOVEMBRE DE LES 16 A LES 20 H.