MATRÍCULA DEL CURS 2023-2024

Opció A. Alumnes que vau ser admesos a la preinscripció del juny. Alumnes del curs passat que vau reservar la plaça. Cursos amb places vacants.

• Matrícula: del 4 al 8 de setembre.
  • Com fer-la? La podeu fer de manera telemàtica o presencial.
    • Per fer-la telemàticament (opció preferent). Escriviu un correu a preinscripcionscfaanoia@gmail.com (del 4 al 8 de setembre) i poseu el següent:
      • Confirmeu el curs que voleu fer (poseu el vostre nom i cognom i el curs al qual heu fet la preinscripció al juny i heu estat admesos)
      • Pagament de la quota de material (10€) que heu de fer al compte corrent de la Caixa: ES27 2100 0358 17 0200241738. Afegiu una còpia del resguard de pagament al vostre correu i ens l’envieu en el mateix correu de confirmació.
    • Abans del 12 de setembre rebreu un correu on s’informarà dels horaris del curs, dia i hora de la reunió de la presentació del curs (presencial) i d’inici de les classes, quota de material i altra informació important. En cas de no rebre aquest correu, o en cas de dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Igualment, podeu consultar en aquesta mateixa pàgina web tota la informació sobre l’inici de curs.
    • Si la voleu fer de manera presencial, poseu-vos en contacte amb nosaltres. Us donarem cita prèvia (tel 93 744 28 01 tardes de 16h a 20h).
    • Important fer la matrícula en el termini indicat: del 4 al 8 de setembre.

Opció B. Cursos on hi hagi places vacants.

• Matrícula del 12 al 18 de setembre.
  • Posa’t en contacte amb nosaltres omplint el següent formulari: formulari de contacte.
  • Ens posarem en contacte amb vosaltres el més aviat possible per informar-vos, orientar-vos i veure si us podeu matricular al curs demanat.

1. Mar

Bon dia, m’agradaria obtenir informació sobre els cursos de preparació per a la selectivitat de biologia i filosofia