COM FER LA PREINSCRIPCIÓ? (DEL 15 al 29 DE JUNY)

Video sobre la preinscripció

En el context social actual, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID- 19, cal reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques, per aquest motiu us indiquem els passos a seguir per fer la preinscripció correctament:

DATES DE PREINSCRIPCIÓ: DEL 15 AL 29 DE JUNY

A TRAVÉS D’INTERNET:

1. Es pot presentar la preinscripció telemàtica del 15 al 29 juny. Segueix els passos següents:
    • Descarrega’t la sol·licitud de preinscripció (cliqueu en el següent enllaç: Formulari preinscripció adults ). L’empleneu (no cal que la signeu, així us evita el fet d’imprimir-la).
      • La nostra escola és CFA ANOIA i el codi de centre que us demana el formulari és 08062018.
    • Envia la sol·licitud al correu a8062018@xtec.cat Adjunta fotografia del DNI o del NIE (les fotos per les dues cares) o del passaport. A l’assumpte del correu electrònic escriu el teu nom complet i DNI.
      • Si voleu fer el GES (graduat escolar) heu d’enviar també fotografia o fotocòpia dels últims estudis cursats d’ESO a l’institut o bé de l’EGB.
    • En breu rebràs un correu electrònic nostre justificant la recepció de la sol·licitud per a què en tinguis constància.

Per a qualsevol consulta sobre la preinscripció emplena el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

Més informació a la pàgina del Departament d’Educació: Preinscripció escola d’adults.

PRESENCIALMENT (NOMÉS EN CASOS EXCEPCIONALS):

1. Només en els casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació a través d’internet.
  2. Cal demanar cita prèvia a través dels següents mitjans:
    • Demanant cita a través del correu: a8062018@xtec.cat  Al correu escriu el teu nom complet, el teu telèfon i el curs pel qual estàs interessat.
    • Omplint aquest formulari: formulari.
    • Trucant al telèfon (93 744 28 01) en horari de dilluns a dijous de les 17 a 19 h.
  3. Seguir les instruccions per a l’atenció presencial:
    • Al centre ha de venir el menor número de persones a fer les gestions (a ser possible només una persona)
    • Portar la documentació fotocopiada o escanejada i, si pot ser, la sol·licitud emplenada (Formulari preinscripció adults) des de casa. Si ha d’emplenar la sol·licitud en paper al centre, ha de portar el seu propi bolígraf.
    • Portar mascareta i guants.
    • Si formeu part del grup de persones vulnerables o presenteu algun símptoma de la malaltia no podeu venir al centre. En aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

PUBLICACIÓ DE LLISTES I RECLAMACIONS:

1. Les llistes es publicaran en la pàgina web del centre:
    • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 6 de juliol de 2020 a partir de les 14 h
    • Presentació de reclamacions: del 6 al 10 de juliol de 2020
    • Llista ordenada definitiva: 14 de juliol de 2020 a les 14 h
    • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 16 de juliol de 2020 a les 14 h
  2. La presentació de reclamacions a la llista de barem provisional es farà, de manera general, mitjançant un correu electrònic a la bústia electrònica. De manera anàloga al que es fa en la presentació de la sol·licitud per correu, s’enviarà un correu de resposta com a justificant de recepció de la reclamació.

MATRÍCULA:

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 2 al 9 de setembre de 2020
  • Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 14 de setembre de 2020

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *