Festes i diades

CARNAVAL A 4t

Bones de nou, Per carnaval cada dia és un festival. Entre les consignes, la visita de la Reina Carnestoltes, els tallers de carnaval i la festa final han estat tres dies totals. Us deixem unes quantes fotos de tot plegat. A la portada de la web podeu veure més fotos de tot el festival.

CARNAVAL A 4t Llegeix més »

CARNESTOLTES 2023

Hola famílies, Aquests dies a l’escola estem celebrant Carnestoltes!! Ens ho estem passant molt bé!! El dilluns havíem de venir vestits dels anys 80! Dimarts cada classe d’un color, a nosaltres ens va tocar el taronja! I també van venir a fer-nos una visita el rei i la reina Carnestoltes de Castell-Platja d’Aro! I avui

CARNESTOLTES 2023 Llegeix més »

CARNAVAL A I5!

Com cada any el Carnaval omple l’escola de festa i xerinola. Han estat uns dies molt divertits on, seguint les consignes del Rei Carnestoltes, hem vingut vestit dels anys 80 un dia, de color verd un altre i finalment amb la disfressa que més ens ha agradat a cadascú. El Rei i la Reina Carnestoltes

CARNAVAL A I5! Llegeix més »

CARNESTOLTES 2023

Aquests dies estem celebrant el Carnestoltes a l’Escola Vall d’Aro i ha vingut el nostre Rei Carnestoltes a donar-nos les consignes per a les disfresses d’aquest dies i hem tingut la visita del Rei i la Reina del Carnaval de Castell-Platja d’Aro amb la seva comparsa. Han estat uns dies molt especials, plens d’alegria i

CARNESTOLTES 2023 Llegeix més »

TOTS DE COLOR GROC!!!

El segon dia tota l’escola a lluït amb els colors de l’arc de St. Martí!!! Cada classe d’un color diferent.  A la nostra li ha tocat el color del sol i de la truita: el groc!!! Feia tothom molt de goig!!!! (Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum)

TOTS DE COLOR GROC!!! Llegeix més »

PATGES REIALS

Famílies, El dimarts 20 de Desembre van venir els tres patges reials a veure a tots els nens i nenes de l’escola. Els alumnes de la classe de les “Sirenetes i els Tritons” es van emocionar molt! Cadascú d’ells va deixar la seva carta dins el sac i van poder parlar amb els patges. També

PATGES REIALS Llegeix més »

HEM CAGAT EL TIÓ!

Ahir dia 19 de Desembre vam cagar el tió a la nostra aula de “Sirenetes i Tritons”. Va ser un mati ple d’emocions ja que veure la cara dels nens i nenes emocionant-se va ser fantàstic. Si voleu veure com va anar cliqueu a la imatge!

HEM CAGAT EL TIÓ! Llegeix més »

EL TIÓ DE 1R

Després de molts dies cuidant i donant menjar al Tió, finalment està a punt per fer-lo cagar. L’hem picat amb el bastó i li hem cantat la cançó i ens ha cagat regals molt xulos!

EL TIÓ DE 1R Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut