Educació vial

EDUCACIÓ VIAL A P2

Educació Vial amb la Policia Local i Les Tres Bessones 🚦👮‍♂️👵 Avui hem viscut una jornada molt important i formativa a l’escola amb la visita dels agents de la Policia Local, el Marc i la Susana. Han vingut a fer-nos una xerrada molt especial sobre educació vial, una temàtica clau per aprendre a moure’ns amb […]

EDUCACIÓ VIAL A P2 Llegeix més »

EDUCACIÓ VIÀRIA A 2N

Avui la policia municial ha vingut a l’escola a fer-nos una activitat d’Educació Viària. Ens han explicat una història on diferents nens i nenes feina accions al carrer i hem hagut de reflexionar si aquestes accions estaven ben fetes o no. Ha estat una activitat molt interessant, ens ha agradat molt i hem après coses

EDUCACIÓ VIÀRIA A 2N Llegeix més »

EDUCACIÓ VIAL – 4t

Hola de nou, El divendres passat vam fer la última sessió d’educació vial amb els agents de la policia local a l’escola. Va ser una sessió molt pràctica, ens va permetre veure i entendre la necessitat de conèixer i respectar les normes de circulació. En aquesta ocasió ens vam centrar en com circulem o com

EDUCACIÓ VIAL – 4t Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut