FESTES DE NADAL

El final del primer trimestre és el més dolç de tots, però no només per la xocolata i els dolços dels torrons i les neules, sinó per l’alegria i la il·lusió que els hi regala la màgia d’aquests moments.

A l’escola, com cada any, hem preparat un vers, enguany recordant a Miquel Martí i Pol, hem cantat una divertida cançó del Pot Petit i hem obert cada dia una sorpresa del calendari d’advent de l’aula, que venia acompanyat de paraules boniques que havien de llegir.

També vam fer una bonica postal de Nadal que semblava un fanalet i vam deixar les nostres empremtes en un arbre de Nadal per decorar les nostres llars. El Tió i el patge reial, a qui vam donar les nostres cartes, van ser la traca final i tot plegat acompanyat del concert de Nadal, que un cop més degut al Covid el vam fer de forma telemàtica.

Va ser molt bonic! No hi ha  virus que ens pugui treure la il·lusió.

Us deixo un enllaç amb algunes fotografies.

https://photos.app.goo.gl/YWTCqZN4HXnv9w4z7

Desplaça cap amunt
Ves al contingut