Avui us explicarem el projecte de SOM POBLE de 5è. Durant la setmana passada tot l’alumnat de l’escola vam treballar de maner global i mitjançant el treball cooperatiu diferents llocs o elements del poble.
L’alumnat de 5è vàrem fer un treball de recerca i investigació per a conèixer el Carrilet. Amb tots aquests coneixements vàrem crear un joc de taula que pensem que és divertit, engrescador i alhora permet conèixer i practicar el que hem après.
Com bé sabeu, el poble de Castell d’Aro hi tenim una de les antigues estacions del Carrilet, que unia Sant Feliu de Guíxols amb Girona. Al mateix parc de l’estació, també hi ha restaurada la màquina Núm. 5, coneguda com el “Feliuet o el Carrilet”, que va ser la màquina que va fer el darrer viatge l’any 1969.
Al llarg de la setmana vàrem fer diverses activitats que ens van servir per investigar i finalment crear el nostre joc de taula, EL TRENET.
A continuació us deixem una presentació que hem elaborat per exposar el nostre projecte als nostres companys i companyes de l’escola.



