JO DE GRAN VULL SER COM TU – 6è

Aquesta setmana l’alumnat de sisè hem anat a visitar l’Empresa Frit Ravich de Maçanet de la Selva. Aquesta sortida s’emmarca dins el projecte “Jo de gran vull ser com tu” que ens ofereix la Patronal gironina FOEG ( Federació d’organitzacions empresarials de Girona).

Amb aquesta sortida l’alumnat ha pogut conèixer de ben a prop el funcionament del món empresarial, en aquest cas de l’Empresa Frit Ravich, que aquest any celebra el seu 60 aniversari.

La Tania Moreno, del departament de recursos humans, ens ha explicat el funcionament de l’empresa i ens ha aclarit tots els nostres dubtes i inquietuds.

En acabar, ens han obsequiat amb una bossa plena de patates i fruits secs de la marca.

Volem agrair a la FOEG i a l’Empresa Frit Ravich per tot el que hem après durant la sortida.

Podeu veure’n un recull de fotografies fent clic a la imatge.