ITINERARI DE NATURA – RUTA DE LES FONTS – 3r

Hola de nou.

Avui us explicarem tot el que hem fet al projecte SOM POBLE a tercer. Serà un pèl llarg però esperem que sigui clar i entenedor.

La setmana passada tota l’escola la vàrem dedicar a treballar fent ús de metodologies de treball a l’aula que habitualment no utilitzem. En el nostre cas vam fer un projecte – treball de recerca fent ús del treball cooperatiu.

El projecte tenia per objectiu fer una petita guia de l’itinerari de la Ruta de les Fonts. Hi ho hem aconseguit!!

Hem fet una guia molt completa on parlem del relleu, el clima, la vegetació, la fauna, el paisatge i donem consells i recomanacions.

Podeu veure tot el que hem fet a la web del projecte.

Enllaç AQUÍ.

Fins aquí tot bé. I sembla senzill, però ara us explicarem tot el que hem fet durant la setmana per arribar a fer-lo i presentar-lo a tota l’escola.

Però primer de tot us deixem una explicació – resum. A la web del projecte hi ha una part on es detalla les tècniques de treball utilitzades. (Enllaç)

Ara us deixem una imatge interactiva on podeu consultar totes les activitats que hem fet per aprendre el màxim de coses i poder fer la millor guia. (nota: si la part interactiva no funciona podeu clicqueu AQUÍ)

Per acabar, ho hem intentat fer breu. Podeu consultar tot el que hem fet i tots els materials a la web del projecte.

Esperem que ho hagueu gaudit tant com ho hem fet nosaltres.

Finalment us deixem un enllaç a l’àlbum de fotos del projecte i el track de la ruta per si la voleu fer.