ANEM AL BOX – EF A CS

Hola de nou,

Avui us portem un article molt interessant. Som-hi.

A l’Escola, els i les alumnes de 5è i 6è han experimentant una nova i emocionant activitat d’educació física: CrossFit i entrenament físic. A més, hem tingut la fortuna de fer tres sessions, a cada curs, al box 77feet de Castell d’Aro, acompanyats per una coach excepcional.

Combatent el Sedentarisme amb Energia Positiva

Enmig de les creixents preocupacions pel sedentarisme entre els i les joves, el CrossFit Kids apareix com una solució a tenir en compte per mantenir-los actius. Aquesta forma d’entrenament no només millora la salut física, sinó que també promou la resistència cardiovascular, la força muscular i la coordinació, elements essencials per al desenvolupament integral dels i les joves.

Experiència al Box 77feet de Castell d’Aro.

Les tres sessions al box 77feet de Castell d’Aro han estat conduïdes per una coach excepcional. A través d’activitats dinàmiques i adaptades, els alumnes han experimentat els beneficis del CrossFit de primera mà. La coach no només ha guiat les sessions amb expertesa, sinó que ha creat un ambient motivador, positiu i inclusiu, fomentant la participació activa i la superació personal.

Beneficis per a la salut i més.

A més dels beneficis físics evidents, com la millora de la força i la flexibilitat, les sessions de CrossFit també han contribuït al desenvolupament emocional i social. On destaquen la importància del treball en companyia, la superació de reptes i la celebració dels èxits individuals i dels altres.

Educar a través de l’esport i l’activitat Física

Més enllà de l’exercici pur, el CrossFit proporciona una oportunitat única per educar l’alumnat sobre la importància d’un estil de vida actiu. Aquesta experiència no només estableix fonaments per a una salut a llarg termini, sinó que també crea una actitud positiva cap a l’esport i l’activitat física.

Descobrint nous espais per a l’Esport a Castell d’Aro

A través d’aquesta iniciativa, hem descobert un nou espai a Castell d’Aro – el box 77feet – que no només ofereix una oportunitat per a l’activitat física, sinó que també ressalta la diversitat d’opcions disponibles per a la comunitat per mantenir-se activa i saludable.

Per acabar

Amb la col·laboració de 77feet, no només hem proporcionat una experiència única, sinó que també hem destacat l’abundància d’oportunitats per a l’activitat física i l’esport a Castell d’Aro. Estem contents de poder continuar explorant noves maneres d’inspirar un estil de vida actiu i saludable entre els i les alumnes.

Fins la propera.