VINE A L’ESCOLA AMB BICICLETA!

🚲🚲Arribar a l’escola sovint és un problema per això us volem recordar, o informar per aquelles i aquells que no ho sabeu, que l’escola disposa d’en pàrquing de bicicletes interior. És una manera de no agafar el cotxe i de fer salut!
‼️Només cal demanar-ho al conserge a l’arribar.
Ara ja ho sabeu!

escolavalldaro #afaescolavalldaro

Desplaça cap amunt
Ves al contingut