COLÒNIES 2024

OBERTA LA INSCRIPCIÓ A LES COLÒNIES DEL CURS 2024.

Durada de les colonies: 2 dies i 1 nit.

Quins dies es faran? dissabte 25 de Maig i diumenge 26 de Maig de 2024.

Qui pot assistir? Tots els alumnes de l’escola des de I5 fins a P6.

Lloc on es faran les colònies: Casa de colònies Ca l’Aldric, ubicada a Romanyà de la Selva (Baix Empordà), organitzades per Lleure i Aventura.

Quines activitats faran? Gimcanes, Activitats de circ, Torneig medieval, Jocs de nit i activitat musical, Bubble football, circuit d’orientació GPS, etc. Podeu consultar-ho més detalladament al tríptic adjunt.

Preu de les colònies:

– 98€ (inclou, l’estada a la casa de colònies, els monitors 24 hores, les diferents activitats i els àpats (dinar, berenar i sopar del primer dia; esmorzar i dinar del segon dia).

– El preu de l’autobús anirà en funció dels nens/nenes inscrits, seran uns 10€ aproximadament.

– El pagament es farà en 2 terminis a través de transferència bancària al nº de compte de l’AFA ES20 2100 1430 4902 0001 1999:

– Quan es faci el pagament important posar: COLÒNIES, NOM I COGNOMS I CURS de l’alumne/a.

– *El primer pagament de 50€ s’ha d’efectuar abans del 25 de Febrer de 2024.

-*El segon pagament de 48€+autobús (a concretar) s’ha d’efectuar abans del 15 d’Abril de 2024.

DIA DE LA REUNIÓ: El dijous 25 de Gener a les 17.00h al gimnàs de l’escola la empresa Lleure i Aventura realitzarà una reunió informativa per a totes les famílies interessades a on explicaran el Planning de les colònies, com funcionen i resoldran dubtes.

Al correu electrònic teniu les autoritzacions que ens haureu de fer arribar junt amb el comprovant del primer pagament abans del 25 de Febrer de 2024 per correu electrònic a afa@escolavalldaro.cat o a la bústia de l’AFA que hi ha a l’escola.

Per qualsevol dubte, ens podreu preguntar per correu.

Si algú necessita els documents impresos, els podrà trobar al quartet de l’AFA els dies de quartet i el dia de la reunió presencial.