CONEIXEM A UNA ESCRIPTORA

En aquest curs hem llegit el llibre “Relats amb banda sonora”. És un recull de contes que ha escrit l’Alegria Julià i al final de cada conte hi ha la banda sonora en què l’escriptora es va inspirar per escriure el conte.

Un cop acabàvem el conte escoltàvem la banda sonora i fèiem un dibuix. A mesura que els anàvem acabant els penjàvem en el passadís. Quan vam tenir tot el llibre llegit vam seleccionar 3 dibuixos de cada conte i en vam fer un petit llibret per regalar-lo a l’escriptora.

Avui, amb les altres escoles del municipi, hem fet una trobada virtual amb l’escriptora. Ens ha explicat com va escriure el llibre, com s’inspira, etc i nosaltres li hem fet moltes preguntes. Un cop acabat li hem dit que li enviarem per correu els nostres dibuixos i durant l’estiu ens signarà els llibres. Ens ha agradat molt poder parlar amb una escriptora!!!

Podeu veure com dibuixem en el primer conte: https://drive.google.com/drive/folders/1LDSKj5QNbTtJFm76I2kdOB0dPMUQKJQY?usp=drive_link

Els dibuixos seleccionats: https://drive.google.com/drive/folders/1McsiaWioRdLbzFUIb-K3p65ogEMueydI?usp=drive_link

Desplaça cap amunt
Ves al contingut