DECOREM LA PORTA DE LA CLASSE

Si al primer trimestre vàrem decorar el passadís amb animals de terra, ara, en el segon trimestre hem decorat la porta de l’aula amb ocells.

I ho hem fet construint els ocells amb la papiroflèxia i després els hem pintat. Han sortit ocells de tota mena: orenetes, grues, entre d’altres i els hem anat penjant a la porta amb fil de cuca, així quan s’obri o es tanqui la porta semblarà que els ocells volin.

Hi ha companys i companyes que tenen molta facilitat per fer papiroflèxia, en canvi als que els costava molt ha acabat dibuixant-los. Però no passa res. Ha quedat una porta molt original!!!

En aquest ellaç podreu veure com els hem fet: https://drive.google.com/drive/folders/1FHKPSg1cHaAzCKBNYF_qozhwK0T1JBlN?usp=drive_link

Desplaça cap amunt
Ves al contingut