Pla de funcionament del Menjador

Normes generals

Els alumnes que fan ús del menjador escolar estaran sempre sota la vigilància d’un monitor/a, tant a l’hora de dinar com a l’estona de pati.
Atès que no és un servei obligatori, creiem que els responsables de menjador han d’informar de les actuacions realitzades amb aquell alumne/a que de forma reincident no respecta la normativa vigent. Si amb aquestes mesures no s’ha obtingut el comportament esperat, seguint les pautes establertes, el Consell Escolar estudiarà cada situació per tal de trobar la millor solució.
Quan els alumnes tenen una excursió s’hauran de portar el dinar de casa ja que, en el preu del menjador, s’ha descomptat la sortida. Es remarca que el servei de menjador no és obligatori, per tant, l’incompliment de les normes establertes pot comportar la privació d’aquest servei.

Informes

Els pares dels alumnes rebran un informe de l’alimentació, hàbits i actituds dels seus fills a l’hora de menjador, junt amb els informes de cada trimestre. Sempre que es detecta alguna anomalia, tant en l’hàbit de menjar com en la quantitat, es truca directament a les famílies (en cas greu) i, si no, s’envia una nota.

Funcionament del menjador

Podeu consultar el Pla de Funcionament de Menjador, AQUÍ ⇐

Organització del servei

El menjador escolar començarà el primer dia de curs i oferirà servei tots els dies lectius. El menjador funciona amb 2 torns:

• 1r torn : Ed. Infantil 3, 4 i 5 anys, 1r, 2n, 3r i 4t
  • 2n torn : 5è i 6è.

Equip de monitors

Coordinadora: Neus Arqué
Secretaria de menjador: Yolanda Orri
Horari de contacte: de 8.30h a 9.30h de dilluns a divendres, personalment o per telèfon al número 938 452 470

EI.3 i EI.4 5 monitores
EI.5 3 monitores