Setmana pel Clima del 23 al 27 de setembre

Ens sumem a la iniciativa la Setmana pel Clima o Vaga per la Terra, campanya impulsada a nivell mundial i basada en el moviment Fridays for Future creat per l’estudiant Greta Thunberg.

Té com a objectiu reclamar accions que aturin el canvi climàtic i l’escalfament global del planeta per tal de treure’l del moment d’emergència que patim a nivell climàtic.

Del 23 al 27 de setembre farem una sèrie d’accions per tal d’educar els infants en el respecte al medi ambient.

Us animem a participar en les accions que anirem desenvolupant durant tota la setmana. Cal que com a escola aprofitem totes els contextos propers i que afecten als alumnes per tal de crear aprenentatge, implicar els infants i crear esperit crític, doncs el futur dels nostres fills i filles ara està a les nostres mans i cal passar-los el relleu de la millor manera possible.

A través dels diferents canals de comunicació podreu estar informats i veure les fotografies i vídeos que anem fent! Us deixem les dues circulars informatives de l’escola i de l’AMPA.

Circular Setmana pel Canvi Climàtic

Carta pel Clima de l’AMPA