Ja tenim les festes d’hivern a l’escola

L’hivern ja arriba i amb ell totes les activitats que fem a l’escola per fer un final de trimestre especial. Tenim l’escola decorada amb les postal de nadal que han elaborat els alumnes. També tenim un arbre de nadal que han fet els alumnes de primària amb les caixes que han portat i pintat.

Fora el porxo també tenim algunes novetats: l’ARBRE DELS DESITJOS. En ell hi trobareu tots els desitjos que els alumnes i les famílies per donar la benvinguda aquest 2020 que ja treu el cap.

Ah! I no oblideu que ja tenim a tocar la cantada d’hivern que farem al Patronat de La Garriga. Recordeu que les entrades ja es poden passar a recollir per la consergeria de l’escola de 8:30h a 9h i de 16:30h a 17h.